Relaterede cases

case video

LIVELY - udbredelse af kampagnelogo

I forbindelse med lancering af en ny kampagne t

I forbindelse med lancering af en ny kampagne til fremme af livemusik, er Dansk Live, Berlinske Media og Koda gået sammen.



Kampagnen hedder LIVELY og her har Aros Kommunikation udviklet logo, der skal benyttes af diverse spillesteder til arrangementer med livemusik.



For at få medlemmerne i Danske Live til at bruge det nye logo har vi gjort det mere tilgængeligt via en logo generator.

Der er mange spillesteder der ikke har en grafiker/designer tilknyttet, der er vant til at arbejde med og versionere logoer i henhold til designmanualer og øvrige retningslinjer - og her kommer vores værktøj i spil.



Det er et lækkert lille webbaseret værktøj (webapplikation), hvor alle kan modificere logoet, under nogle restriktioner, og få det til at matche deres formål.
Der kan bl.a. skiftes i farvetemaet på logoet,for at få det til at matche op med den sammenhæng man ønsker at det skal indgå i. spillestederne har også mulighed for at skrive deres egen tagline/slogan, der passer til det arrangement man ønsker at promovere.



Cases thumbnails